fredag 11. mai 2012

Kjole, men inspirasjon

Vi har da vært en tur til Amsterdam og fikk en oppgave som gikk ut på at vi da skulle lage en kjole som da var inspirert av turen til Amsterdam. Inspirasjonen min var jo da litt red light district, trange gater og husene der nede.

Her har du da motetegningen sånn jeg ville ha kjolen. Ikke helt lik sånn kjolen er ferdig, men det ble litt endringer underveis.




              Kjolen forfra                                                                               Kjolen bakfra

Her ser du da at kjolen er tettsittende som da er de trange gatene, åpen rygg som da er fra red light district....

Og da husene som er da dekor rett på kjolen, her har jeg da 2 typer stoff biter som jeg har plassert rundt kjolen i forskjellige høyder og bredder. 

Jeg er veldig fornøyd med resultatet og gleder meg til sommer for da kommer jeg nok til å bruke den :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar